Textilie patří k nejoblíbenějším reklamním předmětům a jejich vypovídající schopnost ještě zesílíme tím, že si oděvy oblékáme pravidelně do společnosti. Pokud budete mít reklamní potisk umístěný na pyžamových kalhotách, stěží se jej někdo všimne, leda že byste uspořádali v rámci recese pyžamový ples. Mnohem lepší nápad, kam s potiskem, je reklamní tričko a reklamní kšiltovka. Tyto dvě části oděvu se velmi dobře kombinují a od jara do podzimu s nimi oslovíte desítky, možná stovky potenciálních zákazníků. Chcete-li propagovat vaši obchodní či výrobní činnost anebo nabízet nějaké prospěšné služby, kdo by se mohl stát vaším oblíbeným koncovým odběratelem?
Děti a dětské kolektivy – k propagační činnosti je možné využít dětské letní tábory, soustředění, školní akce, jako jsou poznávací výlety, výměnné školní programy atp. Kšiltovky a trička jsou pro děti a dospívající či dospělé studenty oblíbenou součástí oděvu a možná, že je osloví i vámi propagované záležitosti.
Pracovní kolektivy – tam, kde panují na pracovišti dobré mezilidské vztahy, což bývá např. u rodinných firemních seskupení, jako jsou zahradnické a zemědělské farmy, drobné dílny, půjčovny sportovního vybavení, ubytovací kapacity soukromých penzionů anebo malé zookoutky a zooparky, tam byste mohli uspět s propagací formou reklamních kšiltovek a dalšího textilu.
Věrní zákazníci – zacílit reklamou na širší veřejnost lze i prostřednictvím drobných dárků a k tomu se kšiltovky náramně hodí. Výhodou je, že nemusíte řešit velikost, mnoho čepic lze upravit stahovacími pásky a tak potřebujete pouze dva odlišné typy výrobků – pro děti a pro dospělé.
Příbuzní a známí – oslovit vaší činností v oblasti reklamy lze i příbuzenstvo a známé. Můžete jim darovat propagační předměty s potiskem a výšivkou s vědomím, že jsou to také vaši potenciální zákazníci, kteří mají své vlastní rodiny a další příbuzné a známé.